Tillykke! Du har besluttet dig for at blive en del af PhenQ-familien. Nu begynder din rejse mod en slankere figur! Vi giver dig de værktøjer og produkter, du har brug for til ikke kun at tabe dig, men til at opbygge muskeltonen, opnå styrke og vigtigst …. at blive en forbedret udgave af dig selv.

Disse Kun-til-Kunder Vejledninger er for de seriøse og dedikerede sjæle, som er parat til gøre vægttabet til virkelighed. PhenQ tilbyder ikke bare tilskud af høj kvalitet men også en revolutionerede kostplan, daglige øvelser, dusinvis af videnskabeligt baserede tips til vægttab, en slankestrategi der er nem at følge, og meget mere.

Så hvad venter du på? Tag et kig på dem nu, og begynd din rejse mod vægttabet i dag med PhenQ som din makker!

 

3-Dages Detox Program

3 Day Detox PlanDet er tid til at få renset ud i systemet! Vægttab fungerer mere effektivt, når din krop er sluppet af med giftstofferne. 3-dages Detox Program forbereder din krop til at få det maksimale vægttab. Programmet omfatter følgende:

  • Hvilke mad- og drikkevarer, der skal fjernes fra køkkenet
  • Præcist hvad, der skal spises til morgenmad, formiddag,
  • Et tip, der får dig til at tabe masser af væske, hurtigt
  • Smoothie-opskrifter, som er perfekte til kropsudrensning
  • Hvorfor bestemte mad- og drikkevarer afgifter kroppen

 

 

 

Den Revolutionerende Nye Måltidsplan  

The Revolutionary New Meal Plan

At prøve at tabe sig uden en effektiv måltidsplan er som at bestige bjerge på bare fødder… det er hårdt! Derfor har PhenQ udviklet Den Revolutionerende Nye Måltidsplan. Planen omfatter følgende:

  • Tips that maximizes weight loss success
  • Tips til at maksimere vægttabet
    Måltidsplan specielt tilpasset til dit køn & kropsvægt
  • Hvordan man justerer sit fødevareindtag efter sit aktivitetsniveau

 

 

 

 

7-dages Mad-dagbog

Vægttabet bliver meget nemmere, når du holder øje med, hvad du spiser. Denne 7-Dages Mad-dagbog sikrer, at du kan holde øje med hver eneste kalorie, som du indtager, på daglig basis.

  • Der er plads til op til 7 måltider per dag

 

 

 

 

 

 

INTRODUKTION

PhenQ Intro GuideDin rejse mod vægttabet er nu begyndt. Det er tid til at møde den nye, slankere dig! Denne introduktion giver et overblik over de nødvendige skridt, du skal tage, for at begynde din kropstransformation. Introduktionen omfatter følgende:

      • Hvad du skal gøre før du begynder på din vægttabs-plan
      • Hvordan du holder dig til din vægttabs-plan
      • Hvordan du bevarer motivationen til at holde dig til dine vægttabs-mål
      • Hvordan du klarer forhindringer på vej mod vægttabet
      • Hvordan du bruger strategier til fastholde fokus
      • Hvordan du fastsætter mål, der holder dig på spore

 

TRÆNINGS-GUIDE

Nutrition GuideTræning og vægttab er gift ‘til døden skiller dem ad.’ Du opnår et bedre og hurtigere fedttab med en ordentlig træningsplan. Denne træningsguide lærer dig, hvordan du får mest muligt ud af hver enkelt trænings-session. Guiden omfatter følgende:

      • Brug 90%-reglen til at maksimere dit vægttab
      • Hvordan man strækker ordentligt ud for at forhindre skader
      • At bruge de rigtige bevægelser for bedst mulige resultater
        Hvordan man trækker vejret ordentligt under vægttræning
      • Hvordan man bryder muren og gør fortsatte fremskridt i træningscenteret
      • Hvordan man bruger SAID-princippet til at maksimere vægttab
      • Gode træningsplaner for begyndere, trænede og avancerede fitness-dyrkere

 

 

ERNÆRINGSGUIDE

Supplement GuideHvis ernæringen ikke betød det store, ville de fleste damer have flade maver. Men det gør den, og derfor skal du vide, hvad du skal spise for at maksimere fedttabet. 90% af det at få succes med vægttabet er at få den rette ernæring. Ernæringsguiden omfatter følgende:

      • Hvordan du forbereder dig selv på vægttabet
      • Hvorfor kaloriernes kvalitet er så vigtig
      • At lære hvad makronutrienter er & hvordan de hver især hjælper med vægttabet
      • Et eksempel på en 7-dages måltidsplan som du kan prøve
      • Hvordan du tilpasser dit daglige fødevareindtag så det matcher dit vægttabs-mål

 

 

 

KOSTTILSKUDSGUIDE

Workout GuideHar du kæmper med et lavt niveau af jern? Lave niveauer af B12-vitamin? Så har du brug for nogle kosttilskud. Kosttilskud bruges til at dække eventuelle mangler på mineraler og vitaminer, som du måtte have. Kosttilskudsguiden omfatter følgende:

      • Den rette typer af multivitaminer, som du skal bruge for at få et vægttab
      • Hvad er aminosyrer & hvordan bruger man dem ordentligt
      • Hvad er glutamin & hvordan det er vigtigt for din krop
      • Hvordan fiskeolie er et nyttigt kosttilskud
      • Hvordan særlige blandinger før workout’en kan hjælpe
      • Vigtigheden af proteintilskud i forbindelse med vægttab

 

VEDLIGEHOLDELSESGUIDE

Maintenance GuideTillykke! Du har opnået en krop som mange kvinder og mænd vil misunde dig (og beundre i hemmelighed). Såååå… hvad vil du gøre for at beholde den? Vedligeholdelsesguiden lærer dig, hvordan du beholder din velformede krop. Guiden omfatter følgende:

      • Hvordan man ikke falder tilbage til gamle vaner
      • Hvordan man ikke bliver sit gamle jeg
      • Hvordan man finder det helt rigtige sted at træne
      • Hvordan et buddy-system kan holde dig på sporet
      • Hvordan det kan hjælpe at hyre en personlig træner til at bevare vægttabet

 

 

33 Tips til Nemme Resultater

33 Tip Report Det skal ikke føles som en sur pligt at tabe sig. Det er faktisk ret nemt! Denne oversigt giver dig 33 tips, som det er videnskabeligt bevist, hjælper på vægttabet. Oversigten omfatter følgende:

      • Hvornår det er ok at snyde lidt med maden
      • Hvorfor størrelsen på tallerkenen er vigtig
      • Hvordan tandbørstning modvirker den søde tand
      • Hvorfor morgen-træning er det bedste
      • Koffein kan hjælpe dig med vægttabet
      • Det gør vægttabet lidt nemmere hvis du krydrer maden godt
      • Visse fedtsyrer hjælper dig med at tabe kropsfedt

 

Skiftende Dagsprogram

Alternate Day DietAt gå på kur eller ikke at gå på kur, det er spørgsmålet? Det skiftende dagsprogram lader dig gøre begge dele! Det er videnskabeligt bevist, at det forøger fedttabet at begrænse kalorieindtaget hver anden dag. Det skiftende dagsprogram gør vægttabet nemmere end ved almindelige slankekure. Programmet omfatter følgende:

      • Tre faser som gør dig klar til det maksimale fedttab
      • Fødevarer der hjælper dig med at rense ud i systemet
      • Lavkalorie-strategier til at holde sulten væk
      • Fødevarer som kun må indtages to gange om ugen
      • 15 fødevarer som maksimerer vægttabet
      • Kosttilskud der fungerer godt med dette slankeprogram